Kim jesteśmy ?

Firma HESystem Sp. z o.o. powstała w związku z dynamicznym rozwojem firmy FHU HESystem COKOM 2, która od kilkunastu lat działa w branży IT na terenie województwa łódzkiego. Głównymi kierunkami jakimi się zajmujemy są: Sprzedaż i serwis kas fiskalnych. Sprzedaż i wdrożenia oprogramowania firmy Microsoft w tym szczególnie MS Office 365 oraz usług chmurowych Azure. Sprzedaż i wdrożenia oprogramowania dla firm takich jak np. Subiekt firmy Insert czy Small Business firmy SYMPLEX. Sprzedaż i serwis usług backupu danych, oraz magazynowania danych w serwerach NAS. Pomoc we wdrożeniach polityki RODO w firmach w tym analizach zbiorów danych, bezpieczeństwa oraz dostarczaniu rozwiązań poprawiających to bezpieczeństwo. W tym zakresie pomagamy również w tworzeniu pełnej dokumentacji RODO w firmach.
Nasi pracownicy od kilkunastu lat dobierają urządzenia fiskalne dla naszych klientów tak, aby idealnie dopasować je do ich potrzeb.
Przeszliśmy pełną ścieżkę rozwoju oprogramowania Microsoft, ponieważ niektórzy z nas zaczynali serwisować oprogramowanie w 1996 roku kiedy jeszcze dominującą rolę pełnił DOS i rozpoczynała się era systemu Windows w Polsce od Windowsa for Workgroups 3.11 ( nie licząc oczywiście wersji 3.0 i 3.1 )
Aktualnie kierunkiem który proponujemy klientom jest korzystanie ze stale i szybko rozwijających się usług chmurowych takich jak chmura Azure firmy Microsoft.
Co za tym idzie, aby klienci mogli w pełni korzystać z możliwości chmury pomagamy klientom zaplanować i wdrożyć w firmie usługi pakietu MS Office 365 dzięki którym poza standardowym Wordem, Excelem czy PowerPointem mogą poznać i wykorzystać w firmie takie przydatne usługi jak SharePoint, OneDrive, MS Teams czy Planner.
Od pewnego czasu w związku z zapytaniami klientów zainteresowaliśmy się i przetestowaliśmy szereg rozwiązań do backupu danych, z których część do dzisiaj użytkujemy w naszej firmie i niektóre z nich zastosowane zostały w firmach naszych klientów. Są to firmy od 1 stanowiska komputerowego do 200 komputerów z serwerami, którym doradziliśmy i wdrożyliśmy systemy backupu danych.
To doświadczenie w dużym stopniu wykorzystujemy pomagając firmom w przystosowaniu ich organizacji do wymogów RODO. Wdrożenia polityki RODO zaczynamy zawsze od pełnej analizy struktury działania firmy i określenia zbiorów danych łącznie z zasadami ich przetwarzania. Następnym etapem jest analiza bezpieczeństwa zbiorów danych poprzez analizę zabezpieczeń w całej firmie. Dopiero po zebraniu całości potrzebnych informacji, oraz określeniu koniecznych zmian do zapewnienia bezpieczeństwa przygotowujemy wspólnie z administratorem konieczną dokumentację i wdrażamy procedury RODO. Dzięki temu mamy pewność, że nic ważnego dla wdrożenia nie zostanie pominięte w firmie.